No ako začať 😀 Ako som si miatu kúpil tak prvé čo som musel dať robiť boli samozrejme prahy a lemy blatníkov aby to mohlo jazdiť a nešpatilo a samozrejme aby sa to nerozpadlo časom 😀
Po vyvarení a nastriekaní by sme mali tak čo ďalej? Prešli sme na nosníky, ktoré tiež potrebovali nejakú starostlivosť ako poznáte aj iní čo vlastníte NB 😀 Nikto z tých čo to robia nemali čas tak som išiel k známemu čo vyvára offroady a ten mi to spravil teda vyvaril, ošetril aj dutiny a na celý podvozok išiel gumoasfalt ako prevencia.
Pokračoval som strunami od EIBACH keďže predošlý majitel tam dal KONI tlmiče a zanechal sériové struny a po prečítaní špecifikácií tých tlmičov bolo písané že sú vhodné aj na znížené struny tak som ich rovno dal nahodiť pri striekaní spodku auta.
Kolieska k tomu chýbali a mne sa tam strašne páčili Japan Racingy aj keď niekomu to po chuti nie je mne sa to proste páčilo tak jeden kúsok odomňa predával dvojrozmer na letných pneu za 400€ tak som ani nerozmýšlal a išiel po ne keďže moje letné povodné čo som dostal k autu zhoreli doslova ale o tom po tom v ďalšom článku o mojich nešťastiach 😀 Tí ktorí ma majú na instagrame možno zachytili jeden z mojich nešťastných dní 😀
Pozn. k foto: 2. fotka je ešte so sériovými strunami
Takto pomaličky sme sa dostali k aktuálnemu stavu s ktorým ešte nejaké plány sú. Napríklad ma doma čaká Rollbar od Sauberer-a a potom ešte určite časo výfuk by som chcel poriešit no uvidíme. Tak zasielam aktuálne foto (fotené pred nešťastným dňom 😀 )